Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна масло ;)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Click image for larger version

Name:	product_1271.jpg
Views:	1
Size:	64.2 Килобайта
ID:	2312698 Аз ползвам такъв ключ,много е удобен за тесни пространства
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #17
      Днес смених маслото.
      И понеже в предишни постове по темата, бе дискутирана дифтунгата на пробката...........
      На мен не ми стана ясно от какъв материал е изработена (мед или алуминий)
      Но след като се препоръчва нейната смяна след отвиването на пробката, прецених, че е от алуминий.
      Кажи речи обиколих София докато намеря къде продават дифтунги.
      Когато отвих пробката, установих, че при мен е медна.
      И поради това не я смених.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #18
        Не се сърдете, но се казва диХтунга, от немското уплътнявам.И двата метала са достатъчно меки за целта и е без значение дали е мед или алуминий
        Last edited by lordliness; d.m.y г., 11:46.
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
          Не се сърдете, но се казва диХтунга, от немското уплътнявам.И двата метала са достатъчно меки за целта и е без значение дали е мед или алуминий
          Това уточнение за правилното наименование го знам от теб (беше го писал в предишен пост).
          И аз съм привърженик на използването на коректните наименования, но отчитам и това, че често пъти в практиката коректните наименования са се изродили.
          Като например флашка и плашка, ауспух и ауспуф, фанелка и фланелка.........
          и много други.
          В българския технически език е прието да се използва, макар и неправилно думата "дифтунга".


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #20
            Всички технически термини са немски, няма български технически език, правописа е само един,да се напише фанелка е грешно, а ауспуф чувам за първи път, даже телефона се противи да го изпише
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
              Всички технически термини са немски, няма български технически език, правописа е само един,да се напише фанелка е грешно, а ауспуф чувам за първи път, даже телефона се противи да го изпише
              Понеже си немскоговорящ, виж това .

              ........И гледай да не те чуе някой англичанин, американец или руснак.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #22
                Ако си забелязал поста ми завършва с намигане,
                те немците си правят от 3-4 думи друга дума и става едно невъобразимо и непроизносимо нещо
                ауспуф е защото пуфка сигурно ако не ти работи мотора добре, му викат аускюф
                Иначе наистина има много такива примери,казваме Вашингтон,руснаците викат виски и така.
                Last edited by lordliness; d.m.y г., 21:41.
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                  Ако си забелязал поста ми завършва с намигане,
                  те немците си правят от 3-4 думи друга дума и става едно невъобразимо и непроизносимо нещо
                  ауспуф е защото пуфка сигурно ако не ти работи мотора добре, му викат аускюф
                  Иначе наистина има много такива примери,казваме Вашингтон,руснаците викат виски и така.
                  Ха! Както един приятел казваше за руския език:

                  Що за език е този в който думата "мъж" е от женски род


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #24
                    Ааааа моля,моля да не се обиждаме за майчин език
                    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                    Comment


                    • #25
                      Колеги дали е удачно при смяна на маслото или на 2-3 смени промивка с добавка
                      ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
                        Колеги дали е удачно при смяна на маслото или на 2-3 смени промивка с добавка
                        Ползвам винаги при смяна на маслото ,както на бензиновите ,така и на дизелите.Пет минути на място ,точа и после смяна на филтъра и ново масло.Дори на хюндая на съпругата ми,нарочно след смяната, свалих капака отново за да проверя дали има ефект и останах доволен.Ползвам на тритон или бардал.
                        Когато си обслужвах аудито дори сипах две опаковки, защото маслото е почти 10 литъра.
                        До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
                          Колеги дали е удачно при смяна на маслото или на 2-3 смени промивка с добавка
                          Никога и на никоя кола не съм промивал и проблеми с двигатели не съм имал, 166 я карам повече от 10 години и сменям маслото на 15 до 20 000 км или на около две години.
                          Напълно безмислено е ако си виждал какво има на дъното на картера, по добре да си стои там, защото с промиване няма да излезе, само може да се размекне и да съсипе новото масло.
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                            Никога и на никоя кола не съм промивал и проблеми с двигатели не съм имал, 166 я карам повече от 10 години и сменям маслото на 15 до 20 000 км или на около две години.
                            Напълно безмислено е ако си виждал какво има на дъното на картера, по добре да си стои там, защото с промиване няма да излезе, само може да се размекне и да съсипе новото масло.
                            Принципно ако двигателят е наред, точно навремената смяна на маслото (с качествено) и евентуални промивки не позволяват в картера да се отлагат разни неща...
                            Ако ползвателя на колата е по-небрежен не тиня ще събира ами и аз незнам какво!
                            Едно време сиерата на около 350000 се отваря за гумички а в последствие да се види и надолу какво се случва и се оказа доста добре от към нагари и тн, но гледана беше..
                            В същото време на познат количката голф 4 нов внос... На уш 200000км и маслото е сменяно 4-5 пъти вътре беше чудо като се погледне през отвора за наливане на маслото, но според него няма проблем, пали и се движи.
                            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                              Принципно ако двигателят е наред, точно навремената смяна на маслото (с качествено) и евентуални промивки не позволяват в картера да се отлагат разни неща...
                              Ако ползвателя на колата е по-небрежен не тиня ще събира ами и аз незнам какво!
                              Едно време сиерата на около 350000 се отваря за гумички а в последствие да се види и надолу какво се случва и се оказа доста добре от към нагари и тн, но гледана беше..
                              В същото време на познат количката голф 4 нов внос... На уш 200000км и маслото е сменяно 4-5 пъти вътре беше чудо като се погледне през отвора за наливане на маслото, но според него няма проблем, пали и се движи.
                              Когато купиш кола на 10 години и неизвестни километри, няма как да знаеш. Ако си я купиш нова може да си я промиваш.
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment

                              Working...
                              X